- دسته‌بندی نشده

یوبی‌سافت در حال حاضر برنامه‌ای برای فاصله گرفتن از عناوین جهان‌باز ندارد

یوبی‌سافت در حال حاضر برنامه‌ای برای فاصله گرفتن از عناوین جهان‌باز ندارد

آقای ایو گیلمات (Yves Guillemot)، مدیر ارشد اجرایی شرکت یوبی‌سافت (UbiSoft)، در جدیدترین مصاحبه‌ی خود با وب‌سایت GameIndustry درباره‌ی علاقه‌ی این شرکت برای ادامه‌ی ساخت عناوین جهان‌باز و استفاده‌ی بیشتر از سبک طراحی جهان عناوینی همچون Assassin’s Creed Odyssey، صحبت کرده است.

در جریان این مصاحبه، از آقای گیلمات پرسیده شد که آیا این امکان وجود دارد که بازی‌های این شرکت مانند سری Assassins Creed، در آینده از طراحی نسخه‌هایی مانند Odyssey فاصله گرفته و دوباره به همان جهان استفاده شده در Assassin’s Creed Unity بازگردند. مدیر ارشد اجرایی شرکت یوبی‌سافت در پاسخ به این سوال بیان کرند:

نه، هدف ما این است که شما بتوانید Unity را در دل Odyssey داشته باشید. اگر شما دوست دارید یک داستان اصلی ۱۵ ساعته را تجربه کنید، ما آن را در اختیار شما قرار می‌دهیم ولی علاوه بر آن، شما می‌توانید داستان‌های بیشتری را در کنار آن داشته باشید. شما در آن جهان زندگی می‌کنید و می‌توانید هر آن‌چه که دوست دارید را دنبال کنید. شما می‎توانید چندین تجربه مانند تجربه‌ی Unity داشته باشید.

زمانی که در ادامه صحبت از مدیریت مالی چنین پروژه‌های بزرگی در طول بازه‌های زمانی طولانی شد، آقای گیلمات بیان کردند که دلیل تصمیم این شرکت به شرایط فعلی بازار مربوط می‌شود.

چنین پروژه‌هایی قابل مدیریت هستند چون جهان بسیار بزرگ است و تعداد بی‌شماری از بازی‌بازان می‌توانند بازی‌های ما را تجربه کنند. چیزی که ما در سال‌های گذشته شاهد آن بودیم، این است که شمار بازی‌بازانی که بازی‌های ما را تجربه می‌کنند، به صورت مداوم بیشتر و بیشتر می‌شود.

بازارهای بیشتری در حال ظهور هستند و طول عمر بازی‌ها بیشتر شده است. به همین دلیل، ما باور داریم که می‌توانیم میزان سرمایه‌گذاری خود را افزایش دهیم؛ چراکه می‌دانیم این سرمایه در درازمدت به ما برگردانده می‌شود.

آقای گیلمات در بخشی از این مصاحبه در رابطه با خریدهای درون‌برنامه‌ای نیز صحبت کردند. به گفته‌ی ایشان، خریدهای درون‌برنامه‌ای به تیم‌های سازنده اجازه می‌دهد محتوای جدیدی را برای بازی‌هایی که بازی‌بازان عاشق آن‌ها هستند، تولید کنند.

ما تیم‌های بزرگی داریم که برروی تولید محتوای جدید تمرکز دارند تا بازی‌بازان بتوانند در همان جهانی که عاشق آن هستند، باقی بمانند. این موضوع که برخی از بازی‌بازان آیتم‌هایی را درون یک بازی خریداری می‌کنند، به تیم‌های ما اجازه می‌دهد به تولید محتوای بیشتر ادامه دهند.

ساخته‌ی بعدی شرکت یوبی‌سافت، بازی Gods and Monster است که توسط تیم سازنده‌ی Assassin’s Creed Odyssey توسعه می‌یابد و در تاریخ ۶ اسفند سال ۹۸ مصادف با ۲۵ فوریه‌ی سال ۲۰۲۰ میلادی، برای کنسول‌های پلی‌اسیتشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *