- دسته‌بندی نشده

آقای کوجیما به توضیح دلیل اضافه کردن درجه‌ی سختی بسیار آسان به Death Stranding پرداختند

آقای کوجیما به توضیح دلیل اضافه کردن درجه‌ی سختی بسیار آسان به Death Stranding پرداختند

اخیرا مشخص شده بود که بازی Death Stranding، ساخته‌ی جدید آقای هیدئو کوجیما (Hideo Kojima)، شامل درجات سختی مختلفی از جمله درجه‌ی سختی بسیار آسان (Very Easy) می‌شود. آقای کوجیما این بار به سراغ حساب توئیتر خود آمده و دلیل اضافه کردن این درجه‌ی سختی نامتعارف به بازی را به هواداران توضیح داده است.

آقای کوجیما روز گذشته در حساب توئیتر خود بیان کرد که بازی Death Stranding بازه‌ی زیادی از کاربران را هدف قرار داده و قرار است برای گروه‌های مختلف قابل تجربه و لذت‌بخش باشد. آقای کوجیما در این پیام تایید کرده بودند که بازی در کنار درجات سختی متعارف، شامل درجه‌ی سختی بسیار آسان نیز می‌شود. ایشان امروز دوباره به سراغ حساب توئیتر خود آمده و در پیامی جدید، دلیل اضافه کردن این درجه‌ی سختی عجیب را جذب «هواداران سینما» بیان کرده‌اند. با توجه به این که بازیگران معروف و شناخته شده‌ی بسیاری در ساخته‌ی جدید آقای کوجیما حضور دارند، این درجه‌ی سختی با در نظر گرفتن «هواداران غربی که در انجام بازی‌های ویدئویی بی‌تجربه هستند»، طراحی شده است.

آقای کوجیکا در این پیام بیان کرده‌اند:

در حالت معمول، شما تنها با درجه‌ی سختی آسان روبه‌رو می‌شوید ولی با توجه به این که بازیگرانی مانند نورمن (Norman)، مدس (Mads)، لی (Lee) در این بازی حضور دارند، ما حالت بسیار آسان را برای هواداران سینما اضافه کرده‌ایم. کسی مانند یانو (Yano) نیز که پیش از این حتی اولین مرحله‌ی PAC-Man را به پایان نرسانده بود توانست بازی را در درجه‌ی سختی بسیار آسان تمام کند.

آقای کوجیما این پیام را در پاسخ به پیام منتشر شده از سوی دستیار شخصی خود منتشر کردند. خانم آیاکو تراشیما (Ayako Terashima) در پیامی بیان کرده بودند که با وجود نداشتن تجربه‌ی بالا در زمینه‌ی بازی‌های ویدئویی، توانسته‌اند بازی را با انتخاب درجه‌ی سختی بسیار آسان به پایان برسانند. خانم تراشیما در ادامه این پیام بیان کرده بودند که «درجه‌ی سختی بسیار آسان برای کسانی طراحی شده است که معمولا اهل انجام بازی‌های نیستند یا بیشتر به سینما و یا سبک نقش‌آفرینی علاقه دارند». به گفته‌ی ایشان «درجات سختی معمولی و سخت برای طرفداران سبک اکشن طراحی شده است».

واضح است که آقای کوجیما در زمان طراحی و ساخت Death Stranding هیچ یک از هواداران را از یاد نبرده‌اند. با توجه به موارد یاد شده، به نظر می‌رسد تمامی بازی‌بازان فارغ از سطح توانایی، طرفداران سینما و حتی کسانی که زمان زیادی را صرف بازی‌های ویدئوی نمی‌کنند نیز می‌توانند از تجربه‌ی این بازی مورد انتظار لذت ببرند. علاوه بر این، این تصمیم بازه‌ی افرادی که می‌توانند بازی را خریداری کنند را نیز افزایش می‌دهد که قطعا تصمیم بسیار خوبی برای استودیو و تیم سازنده خواهد بود. شاید حتی شاهد تغییر نظر افراد غیرگیمر نسبت به صنعت بازی‌های ویدئویی بعد از تجربه‌ی این بازی باشیم.

بازی Death Stranding در تاریخ ۱۶ آبان ماه سال جاری (۸ نوامبر سال ۲۰۱۹ میلادی) به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن ۴ منتشر خواهد شد. تیم سازنده قرار است در جریان مراسم Tokyo Game Show امسال بیش از ۸۰ دقیقه از محتوای این بازی مورد انتظار را به هواداران نمایش دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *