- دسته‌بندی نشده

شرکت کوخ مدیا احتمال قراردادهای انحصاری بیشتر با فروشگاه اپیک گیمز را رد نکرد

شرکت کوخ مدیا احتمال قراردادهای انحصاری بیشتر با فروشگاه اپیک گیمز را رد نکرد

فروشگاه اپیک گیمز در چند ماه گذشته کانون بحث‌های مختلف در اینترنت بوده است. دلایل مختلفی برای این موضوع وجود دارد، اما مهم‌ترین دلیل آن، استراتژی شرکت اپیک گیمز (Epic Games) در بستن قراردادهای انحصاری با شرکت‌ها و ناشرهای مختلف است. برخی از عناوین بزرگ مانند بازی Metro Exodus که ناشر آن شرکت دیپ سیلور (Deep Silver) بوده، شامل این قراردادهای انحصاری بوده است. حال، به نظر می‌رسد شرکت کوخ مدیا (Koch Media) به عنوان شرکت مادر دیپ سیلور قصد دارد این سیاست را ادامه دهد.

آقای کلمنس کاندراتیتز (Klemens Kundratitz)، مدیرعامل شرکت کوخ مدیا، در مصاحبه‌ای با وب‌سایت GameIndustry، از فروشگاه اپیک گیمز و سیاست تقسیم درآمد آن‌ها تمجید کرد. وی گفت که شرکت آن‌ها از مدل تجاری اپیک گیمز استقبال کرده و امیدوار است که این ارتباط قوی با آن‌ها ادامه یابد. وی همچنین گفت که از قراردادهای انحصاری بیشتر با اپیک گیمز استقبال می‌کند.

آقای کاندراتیتز در این مورد اظهار داشت:

به عنوان یک شرکت، ما باید کارهایی را انجام دهیم که به آن‌ها اعتقاد داشته باشیم. ما اشتباهاتی انجام داده‌ایم اما این مورد (قرارداد انحصاری با اپیک گیمز) اشتباه نبود. ما نیاز داشتیم تا با یک شریک تجاری همکاری کنیم که یک مدل سود قابل قبول‌تر نسبت به بقیه ارائه دهد و فکر می‌کنم آن‌ها به عنوان یک مدل و الگو برای ما و دیگر شرکای دیجیتالی عمل کرده‌اند. تقسیم سود ۷۰ به ۳۰ کاملا بی‌مورد و ناعادلانه است. ما بازی‌های بسیاری برروی فروشگاه استیم داریم؛ از جمله بازی‌های جدیدی مثل Iron Harvest. اما من همکاری مجدد با اپیک گیمز را در مورد قراردادهای انحصاری بیشتر رد نمی‌کنم.

پیش از این نیز تیم سویینی (Tim Sweeney)، مدیرعامل اپیک گیمز، اعلام کرده بود که این شرکت همچنان به سیاست خود در بستن قراردادهای انحصاری ادامه خواهد داد و به نظر نمی‌رسد که این روند به این زودی‌ها تغییر یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *