- دسته‌بندی نشده

صحبت‌های تیم سازنده‌ی Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 درباره‌ی جهان پویای بازی

صحبت‌های تیم سازنده‌ی Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 درباره‌ی جهان پویای بازی

در طول یک ماه گذشته، تیم سازنده‌ی بازی Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 ویدئوهای مختلفی را با هدف معرفی قبیله‌ها و گروه‌های حاضر در این بازی منتشر کرده است. آخرین این ویدئوها به معرفی گروه Ventrue اختصاص داشت. با این حال، تیم سازنده امروز پا را از معرفی قبیله‌های حاضر در بازی فراتر گذاشته و به سراغ دنیایی که این موجودات در آن سکونت دارند و نحوه‌ی تلاش نویسندگان برای خلق جهانی زنده و پویا، رفته است.

برایان میتسودا (Brian Mitsoda) و کارا الیسون (Cara Ellison) در جدیدترین مصاحبه‌ی خود با وب‌سایت Polygon درباره‌ی تلاش خود برای خلق دنیایی که تا حد ممکن به واقعیت نزدیک است، صحبت کرده‌اند. تیم سازنده‌ی بازی تلاش کرده است دنیایی خلق کند که در آن، شما احساس نکنید که NPCها سر جای خود ثابت ایستاده و منتظر هستند تا شما به سراغ آن‌ها بروید. بخش عظیمی از رفتا و تغییرات ایجاد شده در دنیای بازی به تصمیم‌های شما، به خصوص در زمینه‌ی کشتن انسان‌های دیگر برمی‌گردد.

ما به این موضوع این‌گونه نگاه می‌کنیم که شما می‌توانید تغییرات بزرگی را در دنیا ایجاد کنید. علاوه بر این، ما تلاش داریم دنیای بازی را به شکلی طراحی کنیم که نسبت به نحوه‌ی بازی کردن و به خصوص تصمیم‌های شما به عنوان یک خون‌آشام واکنش نشان دهد. هر چه انسان‌های بیشتری را بکشید، عواقب بدتری به سراغ شما خواهد آمد. شما هر چه بیشتر در خیابان‌ها و در انظار عمومی باقی بمانید، مردم بیشتری متوجه می‌شوند که یک هیولا در بین آن‌ها زندگی می‌کند و هر چه مردم بیشتر بترسند، پیدا کردن غذا برای شما سخت‌تر می‌شود.

بازی Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 سال آینده‌ی میلادی برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌‎باکس وان منتشر خواهد شد. شما می‌توانید مصاحبه‌ی اخیر تیم سازنده را از طریق این لینک مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *