- دسته‌بندی نشده

مصاحبه با تهیه‌کننده‌ی ارشد The Witcher 3 | صحبت در مورد نحوه‌ی ساخت، مکانیزم‌ها و بهینه‌سازی نسخه‌ی نینتندو سوییچ

مصاحبه با تهیه‌کننده‌ی ارشد The Witcher 3 | صحبت در مورد نحوه‌ی ساخت، مکانیزم‌ها و بهینه‌سازی نسخه‌ی نینتندو سوییچ

به جرات می‌توان گفت یکی از بازی‌هایی که تا به حال افراد زیادی را همچنان مشغول خود نگه داشته است، عنوان The Witcher 3: Wild Hunt شناخته می‌شود. مدتی است که تاریخ انتشار نسخه‌ی نینتندو سوییچ این بازی مشخص شده و هیجان زیادی را در دل هواداران و دارندگان این کنسول محبوب ایجاد کرده است. حال اخیرا مصاحبه‌ای با یکی از اعضای استودیوی سی‌دی پراجکت رد (CD Projekt Red) انجام شده که در مورد نحوه‌ی ساخت نسخه‌ی نینتندو سوییچ The Witcher 3: Wild Hunt بحث می‌شود.

مصاحبه با تهیه‌کننده‌ی ارشد The Witcher 3 | صحبت در مورد نحوه‌ی ساخت، مکانیزم‌ها و بهینه‌سازی نسخه‌ی نینتندو سوییچ

در جریان مراسم Gamescom امسال، شرکت نینتندو تاریخ انتشار این بازی برروی کنسول نینتندو سوییچ را مشخص کرد به سردرگمی هواداران خاتمه داد، اما همچنان سوالات و پرسش‌های زیادی در ذهن کاربران وجود دارد که بی‌پاسخ مانده‌اند. یکی از این پرسش‌ها، چگونگی ساخت بازی The Witcher 3 برای کنسول نینتندو سوییچ است. البته بسیاری از بازی‌بازان و کاربران بر این باور هستند که هیچگاه نسخه‌ی نینتندو سوییچ بازی The Witcher 3 مانند دیگر نسخه‌های کنسولی آن نخواهد شد و همیشه مقداری عقب‌تر می‌ماند، اما به نظر می‌رسد که استودیوی سازنده در تلاش است تا به این نوع از هواداران بازی The Witcher 3: Wild Hunt نیز اثبات کند که نسخه‌ی نینتندو سوییچ این بازی منحصر به فرد نیز حرفی برای گفتن دارد. بازی The Witcher 3: Wild Hunt در سال ۲۰۱۵ منتشر شد و توانست کاربران زیادی را مجذوب خود نماید. این بازی هم‌اکنون برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس است و قرار است که در تاریخ ۱۵ اکتبر ( با ۲۳ مهر ۱۳۹۸) برای کنسول نینتندو سوئیچ نیز عرضه شود.

در همین راستا، طی مصاحبه‌ای که با آقای پیوتر چرزانوفسکی (Piotr Chrzanowski)، یکی از اعضای استودیوی سی‌دی پراجکت رد، در یکی از رویداد‌های شرکت نینتندو سوییچ انجام شد، اطلاعات زیادی از نحوه‌ی ساخت نسخه‌ی نینتندو سوییچ بازی The Witcher 3: Wild Hunt و چگونگی انتقال و جایگیری انبوهی از اطلاعات در یک حافظه‌ی ۳۲ گیگابایتی به دست آمد که بی‌شک برای طرفداران و علاقه‌مندان جذاب به نظر خواهد رسید. به همین دلیل، بدون هیچ مقدمه‌ای شما را به خواندن این مصاحبه‌ی بی‌نظیر دعوت می‌کنم.

مصاحبه‌ای که با آقای پیوتر چرزانوفسکی (Piotr Chrzanowski)، یکی از اعضای استودیوی سی‌دی پراجکت رد، در یکی از رویداد‌های شرکت نینتندو سوییچ انجام شد، اطلاعات زیادی از نحوه‌ی ساخت نسخه‌ی نینتندو سوییچ بازی The Witcher 3: Wild Hunt و چگونگی انتقال و جایگیری انبوهی از اطلاعات در یک حافظه‌ی ۳۲ گیگابایتی به دست آمد که بی‌شک برای طرفداران و علاقه‌مندان جذاب به نظر خواهد رسید.

بازی The Witcher 3 برروی کنسول نینتندو سوییچ؛ انتظارات و دیدگاه‌های شما نسبت به این نسخه چه بود و در کل چگونه فکر می‌کردید؟

پیوتر چرزانوفسکی: وقتی حرف از انتظارات به میان می‌آید باید بگویم که ما از صمیم قلب می‌خواهیم تا همان تجربه‌ی لذت‌بخش را به کنسول نینتندو سوییچ بیاوریم. ما می‌خواستیم تا همه‌چیز به همان گونه که در نسخه‌‌های پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی شاهد آن بودیم، پیش رود و دیده شود. پس هدف ما همان آوردن تجربه‌های پیشین به این کنسول محبوب بود؛ نه این که بعضی از بخش‌های بازی را حذف کرده یا تغییری در آن‌ها ایجاد کنیم. البته در برخی از اوقات اگر مجبور شویم باید در قسمت‌هایی تغییراتی را اعمال کنیم. این چیزی بود که از ابتدا به آن‌ باور داشتیم.

حالا، با کارهایی که در حال حاضر با استودیویSaber انجام می‌دهیم، نگاهی بلند و بزرگ به این پروژه داریم که ما را به این وا می‌دارد که همان تجربه‌ی لذت‌بخش که در گذشته شاهد آن بودیم را به ارمغان آوریم. ما در این راه، نظرات و ایده‌های مردم را نیز جمع‌آوری کرده و به آن‌‌ها توجه کردیم. باید بگویم که ما تمامی اتفاقات و جوانب کار را در نظر داریم، از این که باید با چه چالش‌هایی رو به رو شویم، چگونه بر آن‌ها غلبه کنیم و هزاران مسائل دیگر. پس این موضوعی است که ما در حال سازمان‌دهی آن هستیم، اما باید بگویم که اصل ماجرا و در کل نتی