- دسته‌بندی نشده

سرپرست اجرایی بازی Fallout 76 توضیحاتی در رابطه با سیستم دیالوگ این بازی می‌دهد

سرپرست اجرایی بازی Fallout 76 توضیحاتی در رابطه با سیستم دیالوگ این بازی می‌دهد

در نمایشگاه QuakeCon امسال اطلاعات بیشتری در رابطه با بازی Fallout 76 به دست آوردیم که بخش عمده‌ای از این اخبار و اطلاعات مربوط به به‌روزرسانی پاییز این بازی با نام Wastelanders بود. از جمله این اخبار می‌توان به عرضه‌ی یک نقشه‌ی جدید برای بخش Nuclear Winter اشاره کرد. اخیراً نیز شرکت سازنده‌ی بازی طیخبری بیان کرد که سیستم دیالوگ و صحبت کردن در این بازی بیشتر شبیه به سیستم دیالوگ سری سوم از این عنوان یا همان Fallout 3 است.

طبق صحبت‌هایی که در این رابطه انجام شده است، دیالوگ‌هایی که در طول بازی در اختیار بازی‌باز قرار می‌گیرد کاملا وابسته به تصمیمات و رفتارهایی که آن‌ها در طول بازی از خود نشان می‌دهند خواهد بود. تفاوت این دیالوگ‌ها بسته به سطح ادراک، جذبه و سایر ویژگی‌هایی که شما در برخورد با NPC‌ها یا همان شخصیت‌های غیر قابل بازی دارید، ایجاد خواهد شد.

در رابطه با این موضوع آقای جف گاردینر (Jeff Gardiner)، سرپرست پروژه‌ی این بازی، بیان کردند که :

به خاطر داشته باشید این دیالوگ‌ها به مانند دیگر سیستم دیالوگ در بازی فالوت ۴ نیست بیشتر شباهت با سری سوم از این عنوان دارد که دیالوگ ها را به صورت یک لیست برای شما مهیا می‌کنیم و سعی بر آن شده است و محدودیت انتخاب در آنها به حداقل برسد

در هر حال امیدواریم این به‌روزرسانی علاوه بر تغییرات جدید به مانند سیستم دیالوگ، با اضافه کردن ویژگی‌های دیگر به بازی، آن را به سبک و سیاق قدیم خود بازگرداند و باعث شود که بازی کمی از شلوغی و هم‌همه‌ی بخش آنلاین و چندنفره فاصله بگیرد. لازم به ذکر است که بازی Fallout 76 هم‌اکنون برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان منتشر شده است و این به‌روزرسانی نیز در پاییز پیش‌رو در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *