- دسته‌بندی نشده

نسخه‌ی بازسازی Destroy All Humans از گویندگان نسخه‌ی اصلی استفاده خواهد کرد

نسخه‌ی بازسازی Destroy All Humans از گویندگان نسخه‌ی اصلی استفاده خواهد کرد

استودیوی بلک فارست گیمز (Black Forest Games) برخلاف بیشتر بازسازی‌ها در Destroy All Humans Remake، از گویندگان نسخه‌ی اصلی استفاده خواهد کرد. حتی بهتر از آن توسعه‌دهندگان این بازسازی، صداهای درون بازی نسخه‌ی اصلی را نیز حفظ کرده و به جای ضبط صداهای جدید، تنها کیفیت آن‌ها را افزایش خواهند داد.

ریچارد هوروتز (Richard Horvitz) مشهور به اینویدر زیم (Invader Zim) باری دیگر به عنوان نقش ارثپکس (Orthopox) و جی گرنت آلبرکت (J. Grant Albrecht) به جای صدای کریپتوسفوریدیوم (Cryptosporidium) که شخصیت اصلی این بازی و مشهور به کریپتو (Crypto) است، باز خواهند گشت.

استودیوی بلک فارست در این خصوص توضیح داد:

این همان صداهای درون بازی و دیالوگ‌های افسانه‌ای با همان گویندگان نسخه‌ی اصلی است.

در حال حاضر وجود صداهای جدید در این نسخه اندکی برای طرفداران نامشخص است. استودیوی بلک فارست تایید کرده است که ماموریتی به نام منطقه‌ی جدید ۵۲ (New Area 52) را به بازی اضافه خواهند کرد که در نسخه‌ی اصلی فرصت ساختن آن را از دست داده بودند. قطعا صداها و دیالوگ‌های جدیدی نیز در بازی وجود خواهند داشت، ولی در حال حاضر اندکی وجود آن‌ها نامشخص است. ولی با این تفاسیر به نظر می‌رسد که بلک فارست گیمز و ناشر بازی، تی اچ کیو نوردیک (THQ Nordic)، تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا Destroy All Humans Remake به حال و هوای نسخه‌ی اصلی نزدیک و وفادار باشد.

Destroy All Humans Remake در حال توسعه برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی بوده و هنوز صحبتی درباره‌ی عرضه برروی نینتندو سوییچ به میان نیامده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *