- دسته‌بندی نشده

مدیرعامل شرکت تیک تو: همه‌ی بازی‌ها نیازی ندارند که یک تجربه‌ی ۱۰۰ ساعته را ارائه دهند

مدیرعامل شرکت تیک تو: همه‌ی بازی‌ها نیازی ندارند که یک تجربه‌ی ۱۰۰ ساعته را ارائه دهند

با رشد بازی‌های جهان باز و سرویس‌محور، این موضوع به یک روندی تبدیل شده است که در آن بسیاری از عناوین بزرگ پس از عرضه با محتویات جدید در آینده کامل می‌شوند. امروزه اغلب ناشران بزرگ صنعت بازی مانند یوبی‌سافت و الکترونیک آرتس، از این روند پیروی می‌کنند. با این حال، آقای استراوس زلنیک (Strauss Zelnick)، مدیرعامل شرکت تیک تو اینتراکتیو (Take-Two Interactive)، در این مورد نظر دیگری دارد.

در مصاحبه‌ای با وب سایت GameBeat، وی در مورد بخش گسترده‌ای از سوالات از رویداد E3 تا کراس‌پلی پاسخ داد. هنگامی که از وی در مورد مدت زمان طولانی برخی بازی‌ها به ویژه بازی Red Dead Redemption 2 و پایان آن سوال شد، پاسخ داد که هر عنوانی برای تمام کردن نیاز به یک تجربه‌ی بیش از ۱۰۰ ساعت ندارد.

وی اظهار داشت:

من فکر می‌کنم برخی موانع در حال گسترش است اما مطمئن نیستم. هر کسی از جمله خودمان، معتقدیم که هر بازی بزرگی نیاز به یک تیم سازنده‌ی بزرگ دارد و در کنار آن می‌تواند یک گیم‌پلی ۱۰۰ ساعته را ارائه دهد. برای هر تعداد از بازی‌های مختلف از بازی‌های ساده در گوشی های هوشمند تا سری بازی‌های Grand Theft Auto، حد معینی وجود دارد. مشترکان به کیفیت توجه زیادی دارند. کیفیت به معنای چیزی است که در آن یک بازی برای گوشی هوشمند نسبت به یک عنوان رایگان برای رایانه‌های شخصی و آن نیز با یک بازی AAA بزرگ برای کنسول‌های خانگی متفاوت است.

این بسیار جالب است که مدیرعامل یک شرکت بزرگ، رویکرد متفاوتی را در بازار این روزهای صنعت بازی‌های ویدئویی در پیش گرفته است.

نظر شما همراهان گیمفا در این خصوص چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *