- دسته‌بندی نشده

مدیرعامل استودیوی اسکوئر انیکس (Square Enix): ساخت بازی Final Fantasy 7 Remake چالش‌برانگیزتر از آن است که فکرش را می‌کنید

مدیرعامل استودیوی اسکوئر انیکس (Square Enix): ساخت بازی Final Fantasy 7 Remake چالش‌برانگیزتر از آن است که فکرش را می‌کنید

آقای یوسوکی ماتسودا درمورد این‌که چرا روند توسعه‌ی بازی Final Fantasy 7 Remake به آن آسانی که فکر می‌کنید نیست صحبت‌هایی را ارائه کرد.

با توجه به پخش قسمتی از گیم‌پلی بازی Final Fantasy 7 Remake که در کنفرانس خبری اسکوئر انیکس در مراسم E3 2019 شاهد بودیم، اگر برای اطلاعات بیشتر راجع‌به این عنوان محبوب اشتیاق فراوان داشته‌باشید، سرزنشتان نمی‌کنم. طی مصاحبه‌ای بین مدیر اجرایی سایت گیم‌اینفورمر (Game Informer) و مدیرعامل استودیوی اسکوئر انیکس، ماتسودا عنوان کرد که وقتی یک بازسازی را دردست دارید، باید قادر باشید از نسخه‌ی اصلی فراتر بروید. پس حالا متوجه می‌شوید که منظور از عنوان این خبر چیست.

یوسوکی ماتسودا به بحث درمورد مشکلات ساخت نسخه‌ی بازسازی شده‌ی بازی Final Fantasy 7 Remake پرداخت و گفت:

بازسازی کردن یک عنوان بسیار چالش‌برانگیزتر از چیزی است که به ذهنتان می‌رسد. یک نسخه‌ی اصلی در گذشته وجود داشته و شما باید بتوانید فراتر از آن قدم بگذارید. کافی نیست فقط همان المان‌ها و دستورات را به نسخه‌ی جدید انتقال دهیم؛ چون نیاز داریم تا طرفداران جدید هم از این بازی لذت ببرند. هواداران قدیمی بازی را می‌شناسند و حالا نیاز هست که بازی‌بازان جدید هم این عنوان را بپسندند. من فکر می‌کنم که باید به هردوی این موارد دست پیدا کنیم. به‌همین خاطر می‌گوییم که این‌کار به‌شدت چالش‌برانگیز است.

مطمئنا دردسترس بودن بازی Final Fantasy 7 Remake برای بازی‌بازان چیزی است که برای استودیوی اسکوئر انیکس در راس قرار دارد، اما ماتسودا خواهان چیز بیشتری است:

اگر این یک مجموعه‌ی محبوب باشد، صرف‌نظر از اینکه چقدر دیگر بازی‌ها برای ما سودآوری دارند، میخواهیم تمام آن را احیا کنیم. ما ترجیح می‌دهیم کل مجموعه‌ی Final Fantasy را بازسازی کنیم.

پس اینطور که از صحبت‌های یوسوکی ماتسودا می‌شود برداشت کرد، بازی Final Fantasy 7 Remake، آخرین بازسازی این استودیو نخواهدبود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *