- دسته‌بندی نشده

توضیحات موسس C2 Game Studio درباره‌ی فناوری رهگیری پرتو در کنسول‌های نسل نهم

توضیحات موسس C2 Game Studio درباره‌ی فناوری رهگیری پرتو در کنسول‌های نسل نهم

کارگردان و موسس C2 Game Studio برای ویژگی‌های نسل بعدی کنسول‌ها به‌خصوص فناوری رهگیری پرتو هیجان‌‌زده است؛ در ادامه با وب‌سایت خبری گیمفا همراه باشید.

هر دو کمپانی سونی و مایکروسافت مشتاقانه شروع به صحبت درباره‌ی سخت‌افزار کنسول‌های نسل بعدی خود کرده و از اطلاعات اولیه‌ی پلی‌استیشن ۵ و اکس‌باکس اسکارلت رونمایی کرده‌اند. ویژگی‌های زیادی از هر دو کنسول مشترک بوده که یکی از آن‌ها فناوری رهگیری پرتو است. این فناوری طی سال‌های اخیر جنبه‌ی منحصر به‌فرد رایانه‌های شخصی به شمار می‌رود و حال در راه کنسول‌های نسل آینده است.

در اینجا سوالی مطرح می‌شود که چطور فناوری رهگیری پرتو، تاثیر مثبتی را بر تجربه‌ی بازی‌ها ایجاد خواهد کرد؟

به تازگی مصاحبه‌ای با لوییس کوریا (Luis Correa) کارگردان و موسس C2 Games Studio صورت پذیرفت که در حال توسعه‌ی پروژه‌ی مونولیث (Project Monolith) است و زمانی که از او سوال شد به عنوان یک توسعه دهنده، بیشتر از هر چیزی منتظر چه جنبه‌ای از کنسول‌های نسل آینده است، وی در پاسخ توضیح داد که بیشتر از هر چیزی جذب فناوری رهگیری پرتو شده است و در ادامه نیز گفت:

فناوری رهگیری پرتو فرصت‌های جالبی را برای دست‌یابی به کیفیت تصویر بهتر ایجاد خواهد کرد. ما باید ببینیم کنسول‌های نسل آینده تا چه حد توانایی استفاده از این فناوری را دارند. آیا نسخه‌ی بعدی سری God Of War از این فناوری استفاده خواهد کرد تا مسیر جدیدی را برای این صنعت باز کند یا فقط در بازی‌های کوچک‌تر استفاده خواهد شد؟ فقط زمان آن را مشخص می‌کند.

موضوعاتی مانند رزولوشن ۸K، فریم‌ریت ثابت حتی تا ۱۲۰ فریم بر ثانیه و ویژگی داغ این روزهای صنعت گیم یعنی درایوهای حالت جامد (SSD Drives)، آینده‌ای هیجان انگیز را برای صنعت بازی‌های ویدئویی و به‌خصوص کنسول‌های نسل آینده ایجاد کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *