- دسته‌بندی نشده

تهیه کننده‌ی Judgement توضیح می‌دهد که چگونه سیستم دوستی بازی به آن عمق بیشتری می‌دهد

تهیه کننده‌ی Judgement توضیح می‌دهد که چگونه سیستم دوستی بازی به آن عمق بیشتری می‌دهد

بازی Judgement، عنوان بعدی استودیوی سازنده‌ی سری Yakuza، در شُرُف انتشار در بازار غرب هست و بازاریابی برای این بازی به صورت عالی پیش می‌رود. تیم بازاریابی نیز تصمیم گرفته است تا دوبله‌ی انگلیسی و صداگذاران آن را به اندازه‌ی خود بازی تبلیغ کرده و نشان دهد. حالا بیایید تا به یکی از مکانیک‌های بازی که آن را از عناوین سری Yakuza جدا می‌کند، نگاهی بندازیم؛ سیستم دوستی.

شما در بازی به عنوان Takayuki Yagami، کاراگاهی که درگیر یک معمای پیچیده هست، ایفای نقش می‌کنید. همچنین سیستم دوستی نیز در حین برقراری ارتباط با سایر شخصیت‌ها توسعه می‌یابد. در مصاحبه‌ای با Twinfinite، آقای کازوکی هوسوکاوا (Kazuki Hosokava) گفت آن‌ها سیستم را توسعه دادند تا کمک کند بازی از سری Yakuza مستقل شود و به Yagami پیچیدگی بیشتر را بدهند تا با داستان چند لایه‌ی بازی همخوانی داشته باشد.

رویداد دوستی در واقع وقتی توسعه یافت که داشتیم به چگونگی پیچیده‌تر کردن شخصیت Yagami فکر می‌کردیم… برقراری ارتباط با مردمی که در شهر Kamurocho زندگی می‌کنند، به شخصیت Yagami عمق بیشتری می‌دهد.

بازی Judgement در تاریخ سه‌شنبه ۴ تیر ماه ۱۳۹۸ (۲۵ ژوئن ۲۰۱۹ میلادی) به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن ۴ منتشر می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *