- دسته‌بندی نشده

تحلیل فنی ۳۹# | تحلیل فنی و بررسی عملکرد بازی Sekiro: Shadows Die Twice

تحلیل فنی ۳۹# | تحلیل فنی و بررسی عملکرد بازی Sekiro: Shadows Die Twice

در جدیدترین شماره از فصل دوم برنامه‌ی ویدئویی «تحلیل فنی»، به تحلیل فنی و بررسی عملکرد بازی Sekiro: Shadows Die Twice برروی پلتفرم‌های مقصد آن پرداخته‌ایم. در فصل دوم «تحلیل فنی» همانند فصل نخست، به موضوعات فنی و بررسی عملکردهای بازی‌های مختلف خواهیم پرداخت.

بالاخره بازی‌ Sekiro: Shadows Die Twice نیز منتشر شد و شاهد یک دنباله‌ی معنوی برای سری عناوین Souls و همچنین بازی مثل Bloodborne بودیم. بازی Sekiro: Shadows Die Twice سبک گرافیکی کاملا متفاوتی را در پیش گرفته و محتویات زیادی را در حیطه‌ی گیم‌پلی به ارمغان آورده است. بازی همان‌طور که انتظار دارید بسیار سخت ولی جذاب است، ولی زمانی که به بخش عملکرد فنی بازی برسیم، استودیوی سازنده به خوبی نتوانسته است تا انتظارات را برآورده کند. اشتباه نکنید، ساخته‌های این استودیو از طراحی هنری و بصری شگفت‌انگیزی برخوردار هستند ولی زمانی که برروی کنسول‌ها به بحث نرخ فریم نگاهی بیندازیم، تازه با مشکل اصلی روبرو می‌شویم.

اگر می‌خواهید که بازی Sekiro: Shadows Die Twice را خریداری کنید، قطعا منتظر هستید تا مشاهده کنید که این بازی در حیطه‌ی فنی توانسته مشکلات برادران بزرگ‌تر خود را برطرف کند یا خیر. اگر به طور خلاصه بخواهیم بیان کنیم، عملکرد بازی کمی عجیب و غریب است؛ مخصوصا برروی کنسول اکس‌باکس وان. شما را به مشاهده‌ی این قسمت از تحلیل فنی دعوت می‌کنم، ولی پیش از آن باید به شما اطمینان دهم که هیچ قسمتی از بازی برای شما اسپویل نمی‌شود چرا که تمامی صحنه‌های موجود در این ویدئو از ۲ ساعت ابتدایی بازی تهیه شده است.

دانلود با کیفیت HD

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *