- دسته‌بندی نشده

الکترونیک آرتس: به بازی Anthem متعهد خواهیم ماند

الکترونیک آرتس: به بازی Anthem متعهد خواهیم ماند

علیرغم شایعات و گزارش‌هایی که در ارتباط با کنار گذاشته شدن عنوان Anthem توسط الکترونیک آرتس و استودیوی بایوور به گوش می‌رسید اندرو ویلسون، مدیر عامل این شرکت، طی مصاحبه‌ای رسماً اعلام کرد که استودیوی بایوور طی سال‌های آینده به بازی Anthem متعهد خواهد ماند و تلاش می‌کند تا با عرضه‌ی محتویات جدید برای این بازی، آن را به تجربه‌ی بهتری مبدل کند.

Anthem یکی از باز‌ی‌های مورد انتظار شرکت الکترونیک آرتس و استودیوی محبوب بایوور بود که سرانجام پس از مدت‌ها انتظار و تاخیر فراوان، سال گذشته رسماً عرضه شد. این بازی اگرچه نام استودیوی بایوور را یدک می‌کشید اما محصول نهایی آن چیزی نبود که هواداران انتظار آن را داشتند. کمبود محتوا و همچنین وجود باگ‌ها و مشکلات فراوان بازی Anthem، صدای بسیاری از طرفداران این عنوان را در آورد و موجب اعتراضات گسترده‌ای به سوی شرکت الکترونیک آرتس شد.

استودیوی بایوور از زمان انتشار تلاش کرده تا با انتشار به‌روزرسان‌هایی، مشکلات متعدد این بازی را برطرف سازد. با این وجود، به نظر می‌رسد بازی Anthem هنوز از مشکلاتی به مانند کمبود محتوا رنج می‌برد. اخیرا شایعاتی منتشر شده بود مبنی بر اینکه الکترونیک آرتس برنامه‌ای برای بهبود این بازی نداشته و تصمیم دارد تا استودیوی بایوور به جای Anthem، برروی توسعه‌ی نسخه‌ی جدید Dragon Age کار کند. اما آقای اندرو ویلسون، مدیر عامل شرکت الکترونیک آرتس، طی مصاحبه‌ای با سایت GamesDaily این شایعات را تکذیب و اعلام کرد که Anthem یک پروژه‌ی طولانی مدت است و آن‌ها همچنان به این بازی متعهد خواهند ماند:

یک آی‌پی در طول نسل‌ها باقی می‌ماند و معمولا به مدت هفت تا ۱۰ سال از آن پشتیبانی می‌شود. بنابراین در ارتباط با Anthem نیز همین چرخه‌ی هفت تا ده ساله را در نظر داریم. شاید این بازی شروع خوب و مورد انتظار را نداشته باشد اما من احساس می‌کنم تیم سازنده محتوای خاص و فوق‌العاده‌ای را برای آن در نظر دارد تا این بازی را به تجربه‌ی بهتری مبدل کند. زیرا آن‌ها ثابت کرده‌اند که از عهده‌ی این کار برمی‌آیند.

آقای ویلسون در ارتباط با دلیل اینکه گیم‌پلی بازی Anthem با انتظارات بازی‌بازان بسیار متفاوت بود، ضمن اشاره به اینکه تنها راه چاره در این رابطه متعهد ماندن به بازی و همچنین بازی‌بازان است، اضافه کرد که این موضوع به دلیل نگاه متفاوتی است که بازی‌بازان به عناوین استودیوی بایوور دارند:

موضوعی که بایوور به آن فکر می‌کند این است که ما می‌خواهیم بازی‌های متفاوتی بسازیم. ما قرار است مخاطبان خاص بازی‌های بایوور را در اختیار داشته باشیم؛ مخاطبانی که مدت طولانی است با ما همراه هستند. اما امروزه کودکانی هستند که در حدود ۱۲ سال سن دارند و بر خلاف هواداران قدیمی بایوور، شناخت زیادی نسبت به بازی‌های قدیمی این استودیو ندارند. همین موضوع دلیلی می‌شود که بازی Anthem با تفکرات و توقعاتی که آن‌ها از یک بازی ویدئویی دارند، بسیار متفاوت باشد. در نتیجه‌ی این موضوع، بایوور باید این بازی را گسترش داده و از آن تجربه‌ی بهتری بسازد. استودیوی بایوور به کار برروی بازی Anthem ادامه خواهد داد، به نظرات و پیشنهادات کاربران قدیمی و جدید خود گوش فرا می‌دهد تا بتواند همان تجربه‌ای را ارائه دهد که به بازی‌بازان وعده داده بود.

بازی Anthem هم‌اکنون برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید نقد و بررسی این عنوان را از اینجا مطالعه نمایید. اگر می‌خواهید بیشتر با این بازی آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنم تا هایلایت آن را از اینجا مشاهده نمایید. تحلیل فنی این عنوان نیز برای شما آماده شده است که از اینجا می‌توانید به تماشای آن بپردازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *